Jaká bude Vaše náplň práce?
- Starat se o personální rozvoj oddělení, hlídat pracovní podmínky svého týmu a nepřímo zajišťovat vybavení zaměstnanců
- Odpovídat za tvoru a realizaci plánů oddělení a za ekonomické vedení a řízení oddělení, vést a svolávat porady, odpovídat za podklady ke mzdám, komunikovat s klienty, navrhovat investice
- Organizační vedení oddělení přímé i nepřímé prostřednictvím týmu
Co byste měl/a splňovat?
- Středoškolské vzdělání v technickém oboru (strojní, elektro, stavební)
- Nutná je praxe s řízením správy budov
- řidičský průkaz
- znalost práce na PC
- Výhodou je vyhl. 50/1978 Sb a znalosti v oboru elektro
- Schopnost vytvářet konstruktivní a věcné vztahy s obchodními partnery
A co Vám na oplátku rádi nabídneme my?
- Moderní pracoviště v novém areálu společnosti
- práci ve firmě, kde jsou přátelské vztahy a firemní kultura na prvním místě
- zajímavé finanční ohodnocení a benefity, včetně věrnostních odměn
- 13 a 14 plat + odměny za nadstandartní pracovní výkony
- příspěvek na dovolenou, penzijní spoření, popřípadě příspěvek na životní pojištění
- pravidelné firemní společenské akce, teambuildingy
- možnost pracovat na zajímavých projektech se zajímavými lidmi
- možnost osobního rozvoje a kvalifikace
- parkování u areálu firmy
- zastávka autobusové dopravy a MHD do 500 m od Vašeho pracoviště
- nástup možný ihned
Pokud máte zájem, pošlete prosím životopis na e-mail. Pokud nás zaujme, sami Vás kontaktujeme.
Intermont Opatrný zaměstnanecká s.r.o.
Sídlo: Mostecká 1973, 431 11 Jirkov
IČ: 08117802
DIČ: CZ08117802